FedEx oraz TNT zasady transportu w czasie epidemii

W związku z panującą sytuacją przewoźnik FedEx oraz TNT informuje:

Dokładamy wszelkich starań, aby usługi krajowe były realizowana jak dotychczas; niemniej z uwagi na dynamicznie zmieniającą się sytuację oraz okoliczności pozostające poza kontrolą FedEx, terminy realizacji usług mogą ulec zmianie lub przedłużyć się.

Staramy się ograniczać bezpośredni kontakt kurierów z Klientami podczas realizacji usług poprzez wprowadzanie stosownych zmian w procedurach operacyjnych np. poprzez zmianę sposobu potwierdzania odbioru przesyłki na skanerach kurierskich, która pozwala uniknąć bezpośredniego kontaktu Klienta z urządzeniem.

Doręczenia przesyłek wymagających bezpośredniego kontaktu z odbiorcą realizowane są przy zachowaniu maksymalnych środków bezpieczeństwa dla zdrowia kuriera i odbiorcy.

Tymczasowo wstrzymujemy nadania i odbiory przesyłek w oddziałach FedEx i TNT. Opcja „Odbiór własny” nie będzie realizowana.

W związku z wprowadzeniem na terytorium Polski specjalnych środków bezpieczeństwa, w tym ograniczenia działania niektórych centrów handlowych, standardowe odbiory/dostawy przesyłek będą odbywać się tylko do otwartych w takich centrach sklepów spożywczych, aptek, drogerii oraz wybranych punktów usługowych.

Zachęcamy również do zapoznania się z poprzednimi komunikatami.