AKTUALNOŚCI OD PRZEWOŹNIKÓW

GEIS

18-12-2018

Informujemy, że w czasie świątecznym b.r. w dniach roboczych tj. 24.12. i 31.12 dostarczmy i odbieramy przesyłki do godziny 14:00.
Ponadto prosimy o zwrócenie uwagi na dwie poniższe, jakże ważne dla Państwa daty:

  • paczki nadane dnia 24.12 zostaną doręczone najwcześniej 28.12.2018r.
  • paczki nadane dnia 31.12 zostaną doręczone najwcześniej 03.01.2019r.

DPD

06-12-2018

W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia i Nowego Roku oraz znacznym zwiększeniem ilości paczek w sieci międzynarodowej DPD, zalecamy aby paczki międzynarodowe DPD, które mają dotrzeć do odbiorców do 21 grudnia br., zostały nadane najdalej do 12 grudnia 2018.

Przypominamy również, że nie przyjmujemy do przewozu sztucznych ogni i innych towarów z listy towarów zabronionych.

InPost

16-11-2018

Przypominamy, że w okresie od 2 listopada do 31 grudnia 2018 r. w związku ze wzrostem wolumenu przesyłek nawet o 100% nasi kurierzy nie będą od Państwa odbierać przesyłek zakwalifikowanych jako paczka niestandardowa, gabarytowa czy dłużycowa, czyli przesyłek niespełniających warunków w zakresie wagi, gabarytu i kształtu, przewidzianych w naszych regulaminach świadczenia usług. Te działania mają zapewnić płynną pracę na magazynach oraz maksymalne zabezpieczenie terminu dostarczenia przesyłek w szczycie zakupowym.

16-11-2018

W okresie szczytu paczkowego (listopad – grudzień) kurierzy podejmują jedną próbę doręczenia, w przypadku nieskutecznej próby przesyłka kierowana będzie do Punktu Obsługi Klienta i pozostanie tam przez 3 dni oczekując na odbiór. Druga próba doręczenia podejmowana będzie w miejscowościach, gdzie w pobliżu nie znajduje się Punkt Obsługi Klienta InPost.

Pocztex

16-11-2018

W związku ze wzrostem przesyłek związanym z nadchodzącym okresem świątecznym mogą występować opóźnienia w doręczeniach przesyłek. Odbiory realizowane są terminowo, natomiast przesyłka może pozostać na magazynie przewoźnika nieco dłużej niż zwykle, dlatego należy planować wysyłki z wyprzedzeniem.

UPS

25-10-2018

W okresie szczytu paczkowego, UPS przygotowuje swoją sieć połączeń tak, aby wszystkie paczki docierały do odbiorców bezpiecznie i na czas.

Aby zapewnić stałą efektywność sieci w okresie świątecznym, UPS wprowadza tymczasową Dopłatę w okresie szczytu paczkowego dla paczek, które podlegają takim specyfikacjom jak: „Duża paczka”, „Rozmiary przekraczające dozwolony limity” oraz „Dodatkowa obsługa dla nietypowych przesyłek (niestandard)”.

Od 2 listopada do 22 grudnia 2018 r. dopłata w okresie szczytu paczkowego będzie stałą opłatą za paczkę, doliczaną do obowiązujących stawek i dopłat.