Kariera / Dział reklamacji
Dział Reklamacji – Specjalista ds. Reklamacji

Zatrudniając się w Dziale Reklamacji zostaniesz specjalistą od rozwiązywania trudnych sytuacji. Twoim zadaniem na tym stanowisku jest pomoc klientowi w reklamacji usług na każdym etapie, począwszy od zgłoszenia chęci do złożenia reklamacji, poprzez pomoc przy złożeniu zgłoszenia po negocjacje z przewoźnikiem odnośnie decyzji. Twoim celem jest uzyskanie pozytywnej odpowiedzi od przewoźnika.

Na tym stanowisku liczy się umiejętność tworzenia pism, chęć do nauki i rozwoju – szczególnie pod kątem Prawa Pocztowego, Przewozowego oraz Regulaminów, a także umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność, samodzielność.

Obowiązki:
  • pomoc klientom w zgłoszeniu reklamacji,
  • weryfikacja reklamacji: poprawność dokumentów, zasadności reklamacji,
  • zgłaszanie reklamacji do przewoźników,
  • monit zgłoszonych reklamacji oraz terminów rozpatrzenia,
  • redagowanie odwołań do odrzuconych reklamacji,
  • bieżący monit regulaminów przewoźników i Prawa Przewozowego oraz Pocztowego
  • redagowanie pism reklamacyjnych,
  • zlecenie do Działu Finansowego wypłaty odszkodowań oraz monit wypłat,
  • raportowanie wyników.
Co zapewniamy?
  • umowę o pracę na pełen etat
  • szkolenia przygotowujące do pracy
  • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjne premie
  • wsparcie trenera na każdym etapie pracy
  • udział w wyjazdach i spotkaniach integracyjnych
  • liczne warsztaty i szkolenia
  • benefity takie jak bezpłatne ubezpieczenie grupowe, kartę MultiSport

Jeśli jesteś osobą skrupulatną, cierpliwą a za razem asertywną i potrafisz przekonać drugą osobę do siebie jesteś odpowiednim kandydatem do pracy w Dziale Reklamacji.