Biura Obsługi Klienta (62) 591-72-72. Poniedziałek - Piątek od 8.00 do 16.00
Przewoźnicy UPS, DPD, DHL, FedEx oraz Geis mogą traktować przesyłki owinięte folią stretch jako niestandard. Informacja w aktualnościach

Tanie przesyłki

, usługi kurierskie tanie, przesyłka krajowa,

firma kurierska

, przesyłka paletowa, wysyłanie paczek, cena wysłania paczki, przesyłki kurierskie

Zamów kuriera

Skorzystaj z kreatora wysyłki abyś mógł zamówić kuriera po najbardziej atrakcyjnej dla Ciebie cenie. Zamów kuriera przez internet

Wycena przesyłki

Wyceń własną przesyłkę i wybierz najlepszy pakiet dla siebie. Sprawdź ile zaoszczędzisz.wycena_paczkii_b

Reklamacje

 

W związku z nowymi procedurami od 30-05-2016  reklamacje przyjmowane są wyłącznie przez panel Reklamacji po zalogowaniu się na Naszym portalu.

 

Poniżej przedstawiamy procedurę składania reklamacji u poszczególnych przewoźników:

 

Przewoźnik K-EX

Usługa kurierska, weryfikacja przesyłek

  • wypełniony protokół reklamacyjny K-EX  (protokół reklamacyjny)  + Państwa uzasadnienie
  • list przewozowy/protokół zdawczo odbiorczy podpisany przez kuriera

Uszkodzenie, zaginięcie

  • wypełniony protokół reklamacyjny K-EX (protokół reklamacyjny) w tym rodzaj uszkodzenie, w jakim %, czy przesyłka nadaje się do użytku, kwotę odszkodowania o  jaką Państwo wnoszą w reklamacji, dane osoby uprawnionej do wypłaty odszkodowania (dane oraz numer konta bankowego)


Dokumenty które należy załączyć :

  • protokół szkody spisany z kurierem (w przypadku uszkodzenia)
  • dokument potwierdzający wartość przesyłki,
  • zdjęcia uszkodzenie( nie są wymagane) oraz  wypełniony protokół reklamacyjny K-EX

Zgłoszenie kierują Państwo za pośrednictwem Panelu „Reklamacje”.
 

Przewoźnik DHL

Usługa kurierska, weryfikacja przesyłek

  • formularz reklamacyjno-interwencyjny + Państwa uzasadnienie
  • list przewozowy/protokół zdawczo odbiorczy podpisany przez kuriera

Uszkodzenie, zaginięcie
Dokumenty niezbędne do złożenia reklamacji:

  • pismo reklamacyjne (protokół reklamacyjny) – w tym rodzaj uszkodzenie, w jakim %, czy przesyłka nadaje się do użytku, kwotę odszkodowania o  jaką Państwo wnoszą w reklamacji, dane osoby uprawnionej do wypłaty odszkodowania (dane oraz numer konta bankowego)
  • protokół szkody spisany z kurierem,
  • dokument potwierdzający wartość przesyłki,
  • zdjęcia uszkodzenie( nie są wymagane),
  • wypełnione pismo reklamacyjne,
  • list przewozowy,
  • wypełnione oświadczenie (oświadczenie) 

Zgłoszenie kierują Państwo za pośrednictwem Panelu „Reklamacje”.
 

Przewoźnik DPD

Usługa kurierska, weryfikacja przesyłek

  • formularz reklamacyjno-interwencyjny + Państwa uzasadnienie
  • list przewozowy/protokół zdawczo odbiorczy podpisany przez kuriera

Uszkodzenie, zaginięcie
Zgodnie z prawem przewozowym reklamację roszczeniową może złożyć tylko właściciel towaru. Jeśli przesyłka została odebrana przez odbiorcę właścicielem towaru zgodnie z umową przewozu jest odbiorca, jeśli natomiast odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki i została ona zwrócona do nadawcy, właścicielem towaru jest nadawca. Jeśli natomiast przesyłka została zagubiona właścicielem towaru jest nadawca. Właściciel towaru powinien więc złożyć reklamację bezpośrednio na stronie przewoźnika DPD.

Dokumenty niezbędne do złożenia reklamacji:

  • formularz reklamacyjny (do pobrania w formularzu zgłoszenia reklamacji)
  • protokół szkody (tylko w przypadku reklamacji uszkodzenia przesyłki)
  • potwierdzenie wartości przesyłki (faktura, paragon, kosztorys wytworzenia towaru)

Reklamację należy złożyć poprzez  formularz zgłoszenia reklamacji DPD. Link poniżej:
https://zgloszenia.dpd.com.pl/noMenu/showComplaintForm.action

Następnie Firma Polkurier na podstawie pozytywnej decyzji wystawia korektę na koszty transportu.
 

Przewoźnik InPost

Usługa kurierska, weryfikacja przesyłek

  • formularz reklamacyjno-interwencyjny + Państwa uzasadnienie
  • list przewozowy/protokół zdawczo odbiorczy podpisany przez kuriera

Uszkodzenie, zaginięcie

  • opis reklamacji, w którym należy umieścić: przyczynę złożenia reklamacji, kwotę roszczenia oraz nazwę banku, i numer konta bankowego, na które kwota roszczenia powinna zostać przelana.
  • list przewozowy lub dokument wydania paczek z podpisem kuriera odbierającego.
  • protokół szkody oryginał, jeśli przesyłka została uszkodzona.
  • dokument potwierdzający wartość przewożonego towaru (faktura, paragon, itp.).
  • pismo, w którym nadawca zrzeka się na rzecz odbiorcy prawa do dochodzenia roszczeń (w przypadku, kiedy reklamację składa odbiorca).
  • oświadczenie o bycie płatnikiem VAT
  • oświadczenie o nie roszczeniu odszkodowania w innych towarzystwach ubezpieczeniowych


Reklamacje należy składać poprzez formularz dostępny pod adresem:
 https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje  na stronie przewoźnika InPost.

 

Przewoźnik ETL

Reklamacja związana z opóźnieniem w świadczeniu usługi powinna zostać zgłoszona przez podmiot uprawniony w nieprzekraczalnym  terminie 21 dni. Reklamacja związana z uszkodzeniem Przesyłki lub stwierdzonym ubytkiem powinna zostać zgłoszona przez podmiot uprawniony w nieprzekraczalnym terminie 14 dni .

Usługa kurierska, weryfikacja przesyłek

  • formularz reklamacyjno-interwencyjny + Państwa uzasadnienie
  • list przewozowy/protokół zdawczo odbiorczy podpisany przez kuriera

Uszkodzenie, zaginięcie

Do reklamacji należy załączyć w szczególności następujące dokumenty:

  • kopia dokumentu przewozowego;
  • kopia dokumentu potwierdzającego wartość szkody, tj. kopia faktury VAT dotycząca zakupu uszkodzonego lub utraconego towaru, kopia faktury korygującej, kopia dokument RW lub kopie innych dokumentów potwierdzających wartość szkody (bez marży) oraz  dokument potwierdzający utylizację towaru,
  • kopia protokołu szkodowego, zawierającego opis braków  lub uszkodzeń, podpisanego w sposób czytelny przez kierowcę Spedytora oraz przez Odbiorcę, jeżeli szkoda ujawniła się przed wydaniem Przesyłki. Jeśli z uwagi na stwierdzone przed wydaniem Przesyłki uszkodzenie lub ubytek, Przesyłka w oparciu o pisemną instrukcję Zleceniodawcy podlega zwrotowi do Nadawcy, protokół zostaje sporządzony przez kierowcę Spedytora i Nadawcę;
  • fotografie (z datą i godziną ich wykonania) potwierdzające fakt zaistnienia szkody oraz jej zakres.

Zgłoszenie kierują Państwo za pośrednictwem Panelu „Reklamacje”.

 

Przewoźnik UPS

Usługa kurierska, weryfikacja przesyłek

  • formularz reklamacyjno-interwencyjny + Państwa uzasadnienie
  • list przewozowy/protokół zdawczo odbiorczy podpisany przez kuriera

Uszkodzenie, zaginięcie
Dokumenty które należy załączyć :

  • pismo reklamacyjne (protokół reklamacyjny) – w tym rodzaj uszkodzenie, w jakim %, czy przesyłka nadaje się do użytku, kwotę odszkodowania o  jaką Państwo wnoszą w reklamacji, dane osoby uprawnionej do wypłaty odszkodowania (dane oraz numer konta bankowego)
  • protokół szkody spisany z kurierem,
  • dokument potwierdzający wartość przesyłki,
  • zdjęcia uszkodzenie( nie są wymagane),
  • wypełnione pismo reklamacyjne
  • list przewozowy
  • kopia faktury za ewentualną naprawę uszkodzenia lub kosztorys naprawy (w przypadku uszkodzenia, jeśli uszkodzony towar nadaje się do naprawy)


W przypadku Zaginięcia/brak aktualnych skanów w transporcie Przesyłki należy zgłosić mailowo, podając opis przesyłki (waga, wymiary, rodzaj opakowania, znaki szczególne), opis zawartości (rodzaj towaru, ilość, wygląd) oraz wartość towaru. Dane przesłane zostaną do UPS, celem rozpoczęcia procedury poszukiwania, trwającej do 8 dni roboczych.

Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji związanej z uszkodzeniem bądź zagubieniem.

Zgłoszenie kierują Państwo za pośrednictwem Panelu „Reklamacje”.

 

Kto może skorzystać z naszych usług?

Usługi świadczone przez serwis polkurier.pl adresowane są dla każdej osoby, firmy i instytucji, bez potrzeby podpisywania umów i od razu po zalogowaniu do serwisu.
Zachęcamy jednak do podpisania jednej z dostępnych umów aby

Dlaczego u nas przesyłki są najtańsze?

Najważniejszymi czynnikami pozwalającymi na uzyskanie tak atrakcyjnych cen są: Obniżenie kosztów własnych za pomocą rozwiązań internetowych takich jak zamawianie usług i drukowanie listów przewozowych.

Czy wystarczą 3 minuty aby zamówić kuriera?

Dzięki naszym serwisowi cały proces wysyłki paczek ograniczony jest do niezbędnego minimum i składa się z 3 kroków: Zalogowanie się na stronie www.polkurier.pl i złożenie zlecenia. Dokonanie płatności

Do której godziny muszę zamówić kuriera ?

Dla większości kodów pocztowych zamówienie należy dokonać przed 11:00 aby paczka została zabrana tego samego dnia. Podczas zamawiania przesyłki nasz system na podstawie kodu pocztowego i godziny poinformuje Cię czy