BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Jako operator logistyczny naszym celem jest, aby każdy klient był zadowolony z usług naszego portalu. W dobie, gdzie większość pośredników rezygnuje z Biura Obsługi Klienta my cały czas stawiamy na rozwój. Wiemy, jak ważne jest wsparcie klienta na całym etapie współpracy i jak ważna jest możliwość skontaktowania się z firmą. 

Nasze Biuro Obsługi Klienta składa się z 9 doświadczonych pracowników. Jesteśmy dla Was dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 17 i zawsze chętnie pomożemy w rozwiązywaniu Waszych spraw! 

W pracy kierujemy się profesjonalizmem. Najbardziej zależy nam na przekazaniu Wam rzetelnych i pełnych informacji. Jeśli masz jakieś pytania to zachęcamy do kontaktu z nami. Sprawdźcie naszą zakładkę KONTAKT, którą ostatnio usprawniliśmy. Znajdziesz tam odpowiedź na swoje pytanie jeszcze przed kontaktem z nami, dzięki czemu będziesz mógł przesłać konkretną dyspozycję. Pamiętaj, że takie działania przyśpieszają załatwienie Twojej sprawy. Jeśli jednak nie znajdziesz odpowiedzi na pytanie zapraszamy do kontaktu! 

Jak wygląda rozmowa z nami?

Zawsze miej przygotowany swój numer klienta. Jest to podstawowe zabezpieczenie Twojego konta. Nie chcemy, aby nieupoważnione osoby miały do niego dostęp. W obecnych czasach przecież bezpieczeństwo jest jedną z najbardziej pożądanych cech. Nasz pracownik każdorazowo zapyta z kim rozmawia i na kogo zarejestrowane jest konto.

Kolejny etap to cel naszej rozmowy. Pamiętaj, by zawsze mieć przygotowany numer zamówienia w Polkurier.pl, jeśli sprawa dotyczy przesyłki, numer faktury jeśli o niej chcesz rozmawiać itp.
W tym momencie zapytamy Cię o Twoje oczekiwania. Co chcesz uzyskać kontaktując się z nami? Jakiego efektu oczekujesz? Jakie działania mamy dla Ciebie podjąć? Z takimi pytaniami możesz się spotkać podczas rozmowy. Chcemy dokładnie doprecyzować cel rozmowy abyś Ty, jako klient zawsze otrzymał to, po co dzwonisz. 
Często też nie zdajemy sobie sprawy z tego, że dla jednego ogólnego zagadnienia może być szereg rozwiązań. Właśnie dlatego w naszej rozmowie pytamy Cię wprost – co mamy dla Ciebie zrobić?

W momencie, kiedy ustalimy cel rozmowy przechodzimy do działań. Podajemy wszystkie możliwe na ten moment rozwiązania. Wszelkie kontakty z przewoźnikami wykonywane są podczas rozmowy na linii. Część sytuacji będziemy wymagała oczekiwania na informację zwrotną od przewoźnika lub z innego działu, dlatego ustalimy z Tobą formę przekazania informacji zwrotnej wygodną dla Ciebie.

Podstawą podjęcia działań przez BOK jest zastosowanie się zleceniodawcy czyli Ciebie jako naszego klienta, do obowiązujących zasad i regulaminów. Zasady dotyczące nadań paczek opisane są szczegółowo dla Ciebie w Bazie Wiedzy na naszej stronie i także na stronie dostępny jest regulamin. 

Jeśli rozmowa będzie wymagała przełączenia Cię do innego pracownika lub działu zostaniesz poproszony o pozostanie chwilę na linii. Nie rozłączaj się wtedy, za chwilę odbierze kolejna osoba. Możesz w tym czasie posłuchać przyjemniej muzyki (Muzyka: Front Music www.front-music.pl).

Po zakończeniu rozmowy my dalej monitorujemy Twoje sprawy aż do momentu, kiedy uzyskamy satysfakcjonujące rozwiązanie. 

Każda zgłoszona sprawa jest ponawiana automatycznie przez naszego pracownika, gdy tylko system daje ponowną możliwość. Więc nie musisz ponownie kontaktować się z nami w tej sprawie – możesz być pewien DZIAŁAMY.  Z każdą uzyskaną informacją wracamy do Ciebie, nawet wtedy gdy ona nie jest satysfakcjonująca. W takiej sytuacji i tak działamy dalej. Dla nas najważniejsze jest dostarczenie paczki do odbiorcy i dążymy do tego wykorzystując wszystkie możliwe kontakty i dostępne narzędzia. 

Czy jeszcze w czymś możemy pomóc?