© All rights reserved. Powered by VLThemes.

inwestowanie

Inwestowanie w swoich pracowników – czy warto?

Jak pokazać pracownikowi, że doceniamy go nie rzucając pustymi słowami? Jak zapewnić pracownikowi wystarczająco dobre warunki w pracy? Dlaczego benefity i inwestowanie w rozwój pracowników jest tak istotne i jak ma się to do naszej firmy? Po odpowiedzi na te i wiele innych pytań zapraszamy do dalszej części artykułu.

Inwestowanie w szkolenia, a oszczędności.

Głównym powodem rzadkich albo nawet i brakiem szkoleń w firmach jest właśnie oszczędność pracodawców. Dlaczego nie chcą oni inwestować w rozwój swoich pracowników? Być może przez brak świadomości. Szkolenia i kursy z pewnością nie należą do najtańszych form poszerzania wiedzy pracownika. Tym bardziej, jeśli za wyżej wymienione sposoby ma zapłacić właśnie firma. Często pracodawcy myślą, że to jest spory wydatek – wysyłać kilku pracowników na szkolenie. Jednak duża część kierowników nie zdaje sobie sprawy, że właśnie ten wydatek to tak naprawdę inwestycja. Wykształcony i wykwalifikowany pracownik nie będzie myślał o zmianie pracy – poczuje się bezpiecznie i co najważniejsze będzie wiedział, że jest doceniany. Możliwość rozwoju w pracy jest dla pracowników istotnym aspektem. Pracodawca jest spokojny, gdyż posiada pracownika, który sobie poradzi, który wie co robić. Inwestowanie w pracownika jest jednocześnie inwestycją w firmę.

Inwestowanie w pracownika – pakiet benefitów.

Coraz więcej firm otwiera się na poszerzenie listy benefitów dla swoich pracowników. Są to dodatkowe świadczenia, które każdy pracownik może otrzymać w swoim miejscu pracy. Podstawowe i najczęściej spotykane to opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do szkół/żłobków/przedszkoli. Często spotyka się również dofinansowanie do urlopów. Z pewnością nie każdy pracodawca może sobie pozwolić na takie dodatki, ale warto postawić przynajmniej na jeden, a na pewno się to opłaci. Dbanie o pracownika skutkuje większą produktywnością i zaufaniem z jego strony. Gdy Ty zadbasz o swojego pracownika – on zadba o Twoją firmę.

Dbanie o swoich pracowników.

Docenienie swojego pracownika skutkuje zmotywowanym, zadowolonym zespołem, a atmosfera w pracy jest najważniejszym aspektem, biorąc pod uwagę to, że spędzamy w niej większość swojego dnia. Dlatego tak ważne jest docenianie go każdego dnia, wysyłanie na szkolenia czy dodatkowe kursy. Inwestowanie w rozwój swoich pracowników jest inwestowaniem w przyszłość firmy. Ważne jest, aby pracownik mógł się rozwijać w pracy i wykorzystywał zdobytą wiedze. Wykwalifikowany pracownik jest na wagę złota.

W jaki sposób Ty inwestujesz w swoich pracowników?

Zapoznaj się z naszą ofertą.

Zachęcamy także do zapoznania się z innymi naszymi artykułami – KLIKNIJ TUTAJ

Top