Kariera / Biuro obsługi klienta
Biuro Obsługi Klienta – Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jak już wspominaliśmy, zależy nam na wysokiej jakości obsługi oraz zadowoleniu naszych klientów. Pracując na tym stanowisku będziesz się spotykać z wieloma różnymi sytuacjami – ta praca każdego dnia przynosi nowe doświadczenia, jest po prostu różnorodna i ciekawa. Tutaj liczy się pomysłowość oraz umiejętności analityczne, a także skrupulatność w wykonywaniu działań.

Pracując w Biurze Obsługi Klienta zapoznasz się z wszelkimi technikami prowadzenia rozmowy z klientem oraz negocjacji. Cechą pracownika BOK jest posiadanie empatii dla klientów – to nasz klucz do sukcesu i właśnie tą umiejętność będziesz w sobie rozwijać.

Obowiązki:
  • telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów firmy – infolinia przychodząca,
  • utrzymanie klienta, dosprzedaż usług,
  • prowadzenie negocjacji cenowych z klientem,
  • ratunek rezygnacji,
  • interweniowanie u przewoźników,
  • raportowanie wyników.
Co zapewniamy?
  • umowę o pracę na pełen etat
  • szkolenia przygotowujące do pracy
  • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjne premie
  • wsparcie trenera na każdym etapie pracy
  • udział w wyjazdach i spotkaniach integracyjnych
  • liczne warsztaty i szkolenia
  • benefity takie jak bezpłatne ubezpieczenie grupowe, kartę MultiSport

Jeśli jesteś osobą otwartą, chętną do pracy, lubisz rozwiązywać problemy i pomagać ludziom, a do tego jesteś kreatywny oraz z łatwością przyswajasz wiedzę – powinieneś pracować z nami