Nadanie bez etykiety w InPost - instrukcja
Usługa nadania bez etykiety nie wymaga drukowania przez Ciebie listu przewozowego i naklejania go na przesyłkę.
Jak złożyć takie zamówienie?
1. Zaznacz usługę dodatkową “Nadanie bez etykiety”

2. Uzupełnij dane w zamówieniu (Jak złożyć zlecenie na portalu?).
3. Złóż zamówienie. Po złożeniu zamówienia otrzymasz 9-cyfrowy kod do otwarcia skrytki w paczkomacie. Jeśli posiadasz aplikację InPost kod otrzymasz w aplikacji.
Gotowe!
Uwaga! Na przygotowanej paczce nie powinna znajdować się żadna etykieta nadawcza.
Tymczasowa etykieta - znajdują się na niej dane przesyłki. Nie musisz jej naklejać. Jednak, jeśli wysyłasz więcej paczek pomoże ona Ci oznaczyć przesyłki, aby każdą paczkę wysłać do właściwego odbiorcy.
Co jeśli nie otrzymasz kodu nadania? Sprawdź folder spam; sprawdź, czy został w zleceniu wprowadzony poprawny adres e-mail; sprawdź, czy masz zainstalowaną aplikację InPost (jeśli tak, w aplikacji znajdziesz swój kod nadania).
*Nie wszystkie PaczkoPunkty mogą przyjmować przesyłki bez etykiety. Przed nadaniem zweryfikuj, czy jest taka możliwość lub wybierz Paczkomat InPost.