Jak zgłaszać problemy techniczne aplikacji Shoper

Jeżeli podczas korzystania z platformy Shoper na ekranie pojawił się komunikat błędu lub jakakolwiek informacja to prosimy o przesłanie zrzutu ekranu zawierającego owy komunikat, w ten sposób będziemy mogli zweryfikować co jest przyczyną takiego błędy. 

Poniższe kroki są opcjonalne, jednak możemy poprosić o wykonanie ich jeżeli uznamy, że te informacje są konieczne.

1. Zapis Logu konsoli deweloperskiej

Przydatny może być również zapis logów z konsoli deweloperskiej przeglądarki (Firefox, Chrome lub Edge). Aby pobrać log należy wykonać następujące kroki:

  1. Naciśnij klawisz F12 na klawiaturze - otworzy to konsolę (w przypadku przeglądarki Edge może być konieczne dodatkowo kliknięcie przycisku “Otwórz DevTools” w wyskakującym okienku)
  2. Z otwartą konsolą należy ponownie spróbować zamówić kuriera
  3. Zapisz LOG (Poniżej instrukcja, jak to zrobić w poszczególnych przeglądarkach)
  4. Prześlij LOG korzystając z formularza zgłoszenia (zakładka Pomoc i kontakt) lub w odpowiedzi do istniejącego zgłoszenia

Mozilla Firefox

  1. Przejdź do zakładki “Konsola”
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszy na komunikat
  3. Wybierz opcję “Eksportuj widoczne komunikaty do”
  4. Wybierz opcję “Plik” i zapisz plik

Google Chrome

  1. Przejdź do zakładki “Console”
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszy na komunikat lub tło
  3. Wybierz opcję “Save as…” i zapisz plik

 

Microsoft Edge

Po naciśnięciu klawisza F12 może być konieczne dodatkowe potwierdzenie przyciskiem “Otwórz w DevTools”

  1. Przejdź do zakładki “Console”
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszy na komunikat lub tło
  3. Wybierz opcję “Save as…” i zapisz plik
Czy artykuł był pomocny?

2031 wyświetleń