Jak zgłaszać problemy techniczne wtyczki PrestaShop

W celu szybkiego rozwiązania problemów z integracją z PrestaShop, konieczne jest przekazanie nam informacji technicznych o Twoim sklepie.

Poniższe informacje dotyczą zarówno wersji PrestaShop 1.6 jak i 1.7.

W formularzu zgłoszeniowym (zakładka Pomoc i kontakt) należy podać następujące informacje:

  • Wersja platformy PrestaShop (prosimy o podanie pełnej wersji np. 1.7.8.1)
  • Wersja platformy PHP
  • Wersja zainstalowanej wtyczki Polkurier

Powyższe informacje można znaleźć w zakładce “Zaawansowane → Informacja”

Jeżeli na ekranie pojawił się komunikat błędu lub jakakolwiek informacja to prosimy o przesłanie zrzutu ekranu zawierającego owy komunikat, to przyśpieszy rozwiązanie sprawy. 

Poniższe kroki są opcjonalne, jednak możemy poprosić o wykonanie ich jeżeli uznamy, że te informacje są konieczne.

1. Zapis Logu konsoli deweloperskiej

Przydatny może być zapis logów z konsoli deweloperskiej przeglądarki (Firefox, Chrome lub Edge). Aby pobrać log należy wykonać następujące kroki:

  1. Naciśnij klawisz F12 na klawiaturze - otworzy to konsolę (w przypadku przeglądarki Edge może być konieczne dodatkowo kliknięcie przycisku “Otwórz DevTools” w wyskakującym okienku)
  2. Z otwartą konsolą należy ponownie spróbować zamówić kuriera
  3. Zapisz LOG (Poniżej instrukcje jak to zrobić w poszczególnych przeglądarkach)
  4. Prześlij LOG korzystając z formularza zgłoszenia (zakładka Pomoc i kontakt) lub w odpowiedzi do istniejącego zgłoszenia

Mozilla Firefox

  1. Przejdź do zakładki “Konsola”
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszy na komunikat
  3. Wybierz opcję “Eksportuj widoczne komunikaty do”
  4. Wybierz opcję “Plik” i zapisz plik

Google Chrome

  1. Przejdź do zakładki “Console”
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszy na komunikat lub tło
  3. Wybierz opcję “Save as…” i zapisz plik

Microsoft Edge

Po naciśnięciu klawisza F12 może być konieczne dodatkowe potwierdzenie przyciskiem “Otwórz w DevTools”

  1. Przejdź do zakładki “Console”
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszy na komunikat lub tło
  3. Wybierz opcję “Save as…” i zapisz plik

 

Czy artykuł był pomocny?

1640 wyświetleń