PIN

W celu zabezpieczenia środków na koncie POLKURIER.PL, w szczególności wypłaty pobrań dla firm, w których z jednego konta korzysta wiele osób została wprowadzona możliwość ustawienia kodu PIN. Zatem jeśli np. nie chcesz aby Twoi pracownicy mogli decydować na jakie konto wypłacić pobranie możesz taki PIN ustawić. Wtedy Twoi pracownicy w dalszym ciągu będą mogli przykładowo dla Ciebie zlecać wypłatę pobrań ze skarbonki, natomiast tylko i wyłącznie na ustawione wcześniej przez Ciebie numery kont, dzięki czemu będziesz mieć pewność, że wszystkie pobrania trafią na odpowiedni rachunek bankowy. 

Aby ustawić PIN należy zalogować się na portalu i wejść w Panel Klienta > Ustawienia > PIN, wybrać opcję (1) Ustaw PIN, poniżej możesz również wybrać, które dane zostaną zabezpieczone PINem (2)

Pamiętaj, że osoba, która będzie miała dostęp do numeru PIN będzie mogła zmienić ustawienia w skarbonce pobrań oraz edytować numery kont bankowych. PIN udostępniaj tylko zaufanym osobom!
W przypadku utraty numeru PIN możesz go odzyskać za pomocą (3) Pytania pomocniczego, które również należy ustawić wraz z PINem.

Wszelkie zmiany numerów kont bankowych, adresów do wypłaty pobrania za pomocą przekazu pocztowego, zmiana / usunięcie PINu będzie wymagało podania numeru PIN.

 

Czy artykuł był pomocny?

1377 wyświetleń