Jak sprowadzić przesyłkę do siebie?

Jako płatnik za zlecenie decydujesz o tym, z jakiego adresu nadawane są przesyłki, zatem możesz złożyć zlecenie na wysyłkę
a) od siebie do klienta
b) od klienta do siebie
c) pomiędzy różnymi adresami, np. pomiędzy magazynami lub od producenta do klienta.

Aby złożyć takie zlecenia wystarczy w adresie nadawcy wprowadzić dane, skąd przesyłka ma zostać odebrana, a w adresie odbiorcy swój adres lub inny adres, gdzie przesyłka docelowo ma zostać dostarczona. 
W przypadku takiej wysyłki należy każdorazowo pamiętać o tym, aby wysłać nadawcy list przewozowy wygenerowany na portalu oraz poinformować go, by nakleił list przewozowy na przesyłkę. 

Jak złożyć zlecenie na portalu sprawdzisz TUTAJ

W sytuacji, gdy do klienta wysłałeś przesyłkę i została ona odebrana, jednak nastąpiła pomyłka i chcesz ten sam towar odebrać od klienta wystarczy skorzystać z opcji "Zamów powrót przesyłki do siebie", która znajduje się w zakładce "Lista zamówień".

Po kliknięciu tej opcji system automatycznie uzupełni formularz zlecenia o dane nadawcy i odbiorcy. Należy zweryfikować, czy wykupione usługi dodatkowe są poprawne, czy należy je dodać lub usunąć - zlecenie w dalszym ciągu można dowolnie edytować. Jeśli wymiary przesyłki się zmieniają (ponieważ np. klient przepakował towar) należy je zaktualizować. Przypominamy, że wymiary w zleceniu należy zawsze podawać rzeczywiste. 
Po sprawdzeniu danych wystarczy złożyć zlecenie, a nadawcę przesyłki poinformować by wydrukował list przewozowy i nakleił go na przesyłkę. 

Czy artykuł był pomocny?

1055 wyświetleń