Numer zlecenia podjazdu w DPD - jak sprawdzić numer telefonu do kuriera?

Przewoźnik DPD udostępnia możliwość pobrania numeru telefonu do kuriera, który będzie odbierać Twoją przesyłkę. Aby sprawdzić numer należy wejść w zakładkę Panel Klienta → Lista Zamówień → Zamówienia → wybierz zlecenie złożone na przewoźnika DPD, dla którego chcesz sprawdzić numer telefonu

1. Wybierz i → “pokaż szczegóły”
2. Skopiuj numer odbioru przesyłek
3. Kliknij w numer listu przewozowego - system przekieruje Cię do strony przewoźnika

4. Kliknij Wyszukaj ponownie 

5. Wybierz opcję Numer zlecenia
6. Wklej numer zlecenia 
7. Wyszukaj

8. Rozwiń opcję Sprawdź telefon do kuriera
9. Wprowadź kod pocztowy nadawcy przesyłki
10. Wprowadź kod z obrazka
11. Kliknij Pokaż - system wyświetli numer do kuriera. Możesz się z nim skontaktować i osobiście ustalić, kiedy kurier dokładnie podjedzie po odbiór paczki

 

Uwaga! Jeśli nie pojawia się numer do kuriera mogą pojawić się dodatkowe informacje:

Pusty podjazd - gdy kurier podjechał pod wskazany adres w celu odbioru przesyłki natomiast nie została ona przygotowana do transportu, w takiej sytuacji zawsze należy anulować bieżące zlecenie i ponowić w zakładce Lista Zamówień. Uwaga! W tym wypadku wygeneruje się nowy list przewozowy, nieaktywny (anulowany) należy usunąć a na przesyłkę nakleić nowy. 

Zlecenie zrealizowane - gdy kurier podjechał pod wskazany adres w celu odbioru przesyłki natomiast nie zastał nadawcy lub przesyłka nie została przygotowana do transportu, w takiej sytuacji zawsze należy anulować bieżące zlecenie i ponowić w zakładce Lista Zamówień. Uwaga! W tym wypadku wygeneruje się nowy list przewozowy, nieaktywny (anulowany) należy usunąć a na przesyłkę nakleić nowy. 

Czy artykuł był pomocny?

929 wyświetleń