Dlaczego moja przesyłka nie została odebrana?

Termin odbioru, który wybierasz podczas składania zamówienia zawsze jest terminem planowanym, nie gwarantowanym. Mogą zdarzać się sytuacje, w których kurier nie zdąży podjechać po odbiór przesyłki i będzie spowodowane to sytuacjami losowymi, takimi jak np. wypadki, opóźnienia spowodowane dużym ruchem na trasie, awarie itp.

W przypadku przesyłek gabarytowych i paletowych należy również pamiętać, że planowany termin odbioru takich przesyłek to 72h w dni robocze, ze względu na konieczność odpowiedniego rozplanowania trasy przez przewoźnika.

W sytuacji, gdy zlecenie nie zostanie przez kuriera odebrane przewoźnik nie przekłada go automatycznie do realizacji na kolejny dzień - takie zamówienie należy zawsze ponowić. 

Jak ponowić odbiór zamówienia? Instrukcja

Czy artykuł był pomocny?

8192 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.