Integracja z Prosta Paczka / Subiekt GT / Subiekt nexo

ProstaPaczka
SubiektGT

 

Dzięki integracji z naszą platformą wysyłkową, możesz nadawać przesyłki za pośrednictwem polkurier.pl do zamówień z Subiekta GT przy wsparciu aplikacji Prosta Paczka.

Pobierz i zainstaluj aplikację ProstaPaczka ze strony producenta

Jeżeli zakładka "POLKURIER" nie jest widoczna w oknie aplikacji, proszę wejść w ADMINISTRACJA/MODUŁY i na liście modułów importu odszukać opcję z opisem POLKURIER i zaznaczyć. W oknie programu powinna pojawić się zakładka.

 

Podstawowa konfiguracja

W zakładce POLKURIER klikamy na przycisk konfiguracji (1) następnie przycisk KONTA(2). W oknie konfiguracji (3) dostępne są pola do wprowadzenia podstawowych danych. Klikamy przycisk "Dodaj nowe konto", nadajemy dowolną nazwę tej konfiguracji oraz uzupełniamy ID klienta oraz Token do autoryzacji. Jak wygenerować Token API? Sprawdź TUTAJ. Uzupełniamy adres z którego będziemy nadawać przesyłki (4)

 

Po uzupełnieniu danych wybieramy przewoźników z których będziemy korzystać. Klikamy ikonę (5) w celu odświeżenia listy dostępnych przewoźników (6). Wybieramy interesujące nas usługi i dodajemy do listy poniżej klikając w przycisk (7). Na koniec zapisujemy konfigurację.

 

W celu dostosowania integracji do swoich potrzeb istnieje możliwość skonfigurowania dodatkowych parametrów, takich jak domyślny kod punktu nadawczego, mapowanie pól pomiędzy Subiekt GT itp.. W tym celu przechodzimy do zakładki SUBIEKT GT, klikamy konfigurację (8) i przechodzimy do zakładki KURIERZY (9), a następnie wybieramy przycisk POLKURIER (10). Otworzy się okno(11) z dodatkowymi opcjami gdzie możemy dokonać konfiguracji interesujących nas opcji.

 

Po skonfigurowaniu wszystkich interesujących nas paramentów możemy rozpocząć tworzenie przesyłek. Klikamy prawym klawiszem myszki wybrane zamówienie do wysyłki, po otwarciu menu podręcznego wybieramy opcję "Do Polkurier". Otworzy się okno z danymi zamówienia. Uzupełniamy brakujące informacje np.: wymiary i waga przesyłki itp. i  zatwierdzamy. Zlecenie zostanie przesłane do nas w celu realizacji. Wszystkie przesyłki nadane za pośrednictwem aplikacji będą dostępne w zakładce "POLKURIER".

Czy artykuł był pomocny?

1335 wyświetleń