Jak najszybciej się z nami skontaktować?

Z naszym Biurem Obsługi Klienta możesz skontaktować się na dwa sposoby. Podążając za ustalonym schematem skracasz czas rozmowy z konsultantem, dzięki czemu Twoja sprawa będzie szybciej rozwiązana!

Kontakt telefoniczny:

1. Zadzwoń do nas z numeru, na które zarejestrowane jest Twoje konto. Pamiętaj, jeśli masz więcej numerów lub zmieniasz numer telefonu dodaj nowy numer również w koncie ("Panel Klienta → Ustawienia → Moje dane → Numery telefonu"). W ten sposób nasza centrala automatycznie łączy Cię z BOK w pierwszej kolejności.
2. Podążaj za poleceniami lektora. W momencie, gdy lektor poprosi Cię o podanie numeru konta i numeru klienta wprowadź je i potwierdź kratką → znak #
Numer konta → 4 lub 5 cyfrowy numer, numer klienta, numer ID, numer, którym logujesz się do portalu
Kod telefoniczny → 4 cyfrowy indywidualny kod, który zabezpiecza Twoje dane na koncie. Podając go system od razu Cię weryfikuje, dzięki czemu czas rozmowy z konsultantem się skraca. Znajdziesz go po zalogowaniu na koncie w zakładce Panel Klienta po lewej stronie nad menu:
 

3. Po połączeniu z konsultantem zostaniesz poproszony o podanie imienia oraz numeru sprawy, o której chcesz rozmawiać.
Pamiętaj, że konsultant zawsze poprosi Cię o podanie numeru listu przewozowego, numer zlecenia, numeru reklamacji lub faktury, o której chcesz rozmawiać. Ze względu na ochronę danych konsultant ma dostęp do informacji jedynie po podaniu wymienionych numerów. Przed kontaktem zawsze przygotuj wymagane dane. 

 

Kontakt poprzez zgłoszenie:

1. Zaloguj się na portalu www.polkurier.pl 
2. Wejdź w zakładkę "Pomoc i kontakt"
 

3. Kliknij "Nowa sprawa"
 

4. Wybierz temat sprawy spośród dostępnych opcji. System poinformuje Cię w jaki sposób rozwiązać sprawę lub udostępni formularz do przesłania zgłoszenia. 
Przykład:


5. Po wysłaniu zgłoszenia trafi ono do naszego Biura Obsługi Klienta, które zajmie się sprawą. Odpowiedź otrzymasz w zakładce “Pomoc i Kontakt”. Znajdziesz tam również listę wszystkich zgłoszeń. 

Kontakt za pomocą czatu:

1. Wejdź na stronę główną www.polkurier.pl 

2. Kliknij ikonę wiadomości w prawym dolnym rogu

3. Wybierz jeden z tematów, który Cie interesuje i podążaj za wskazówkami lub, jeśli chcesz od razu skontaktować się z naszym konsultantem wybierz opcję "Chcę rozmawiać z konsultantem" - po chwili nasz pracownik odezwie się do Ciebie. 

Jeśli poprzez chat skontaktujesz się z zalogowanego konta zostanie automatycznie utworzone zgłoszenie, do którego będziesz mieć wgląd w zakładce "Panel klienta > Pomoc i kontakt"

Czy artykuł był pomocny?

6826 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.