Przesyłka posiada błędne pobranie – co zrobić?

Jeśli przesyłka posiada błędną kwotę pobrania można dokonać zmiany (dla wybranych przewoźników - informacja znajduje się poniżej). 

Gdy przesyłka nie została jeszcze wydana kurierowi wystarczy anulować zamówienie w zakładce “Panel klienta → Lista zamówień”. Nie ponosisz wtedy żadnych kosztów, jedynie należy pamiętać, by z przesyłki usunąć błędny list przewozowy i nakleić nowy z poprawnymi danymi. 
Jeśli natomiast przesyłka jest już w przewozie koszt takiej usługi to 20 zł netto. 
Aby zmienić pobranie należy wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta (zakładka “Kontakt”) zawierającą: numer ID konta, numer listu przewozowego, dla którego kwota pobrania ma zostać zmieniona, właściwą kwotę pobrania oraz informację „akceptuję koszt zmiany pobrania”. 

Należy zwrócić uwagę na przesyłkę, która jest już w doręczeniu – taką dyspozycję należy zgłosić jak najszybciej by przewoźnik zdążył dokonać zmian, zanim kurier doręczy paczkę do odbiorcy. 

Uwaga! Nie dla każdego przewoźnika jest możliwość dokonania zmian. 
Zmianę pobrania można wprowadzić dla: Fedex, Inpost kurier, Ambro. 

Przewoźnik nie daje gwarancji wykonania dyspozycji zmiany/anulowania pobrania.
Za poprawność danych w zleceniu odpowiada nadawca.

W przypadku dyspozycji zmiany/anulowania pobrania, doręczenie może się opóźnić.

Czy artykuł był pomocny?

3116 wyświetleń