Przesyłka ma błędny adres doręczenia – co zrobić?

Jeśli przesyłka została błędnie zaadresowana i nie została jeszcze odebrana przez kuriera należy anulować zlecenie i wprowadzić nowe z właściwym adresem doręczenia oraz usunąć błędny list przewozowy z przesyłki i nakleić nowy, jeśli natomiast jest już w transporcie można dokonać zmiany adresu – koszt takiej usługi sprawdzisz w cenniku


Aby zmienić adres skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy (zakładka “Panel Klienta Kontakt") i podaj numer ID konta, numer listu przewozowego, który ma zostać przeadresowany, nowy adres doręczenia (podaj pełny adres, tzn. imię i nazwisko / firma odbiorcy, nazwa ulicy, numer budynku / lokalu, kod pocztowy i miejscowość) oraz informację "akceptuję koszt zmiany adresu”. 

Gdy przesyłka jest już w doręczeniu dyspozycję należy zgłosić jak najszybciej, by przewoźnik zdążył dokonać zmian, zanim kurier doręczy paczkę do odbiorcy. 

Wyjątki:

  1. Przewoźnik UPS, u którego zmiany adresu można dokonać dopiero po pierwszej nieudanej próbie doręczenia. 
  2. Przewoźnik Pocztex, u którego dyspozycję przeadresowania można zgłosić dopiero po dotarciu przesyłki na magazyn doręczający. Przeadresowanie przesyłki w Pocztex można wykonać tylko, gdy zmienia się jedna z danych - imię i nazwisko odbiorcy /nazwa firmy lub adres - nigdy, w przypadku zmian obu informacji.



    Należy pamiętać, że nie ma gwarancji wykonania dyspozycji przeadresowania. Przewoźnik zrealizuje ją w miarę swoich możliwości operacyjnych. W przypadku dyspozycji zmiany adresu, doręczenie może się opóźnić. Za poprawność danych w zleceniu odpowiada nadawca.
     
Czy artykuł był pomocny?

22822 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.