Numer zlecenia podjazdu w DPD - jak sprawdzić numer telefonu do kuriera?

Przewoźnik DPD udostępnia możliwość pobrania numeru telefonu do kuriera, który będzie odbierać Twoją przesyłkę. Aby sprawdzić numer należy wejść w zakładkę “Panel Klienta → Lista Zamówień → Zamówienia” → wybierz zlecenie złożone na przewoźnika DPD, dla którego chcesz sprawdzić numer telefonu

1. Wybierz "Szczegóły”
2. Skopiuj numer odbioru przesyłek (w DPD zaczyna się on od daty rok-miesiąc-dzień)
3. Kliknij w numer listu przewozowego - system przekieruje Cię do strony przewoźnika

4. Kliknij “Wyszukaj ponownie” 

5. Wybierz opcję “Numer zlecenia”
6. Wklej numer zlecenia 
7. “Wyszukaj”

8. Rozwiń opcję “Sprawdź telefon do kuriera”
9. Wprowadź kod pocztowy nadawcy przesyłki
10. Wprowadź kod z obrazka
11. Kliknij “Pokaż” - system wyświetli numer do kuriera. Możesz się z nim skontaktować i osobiście ustalić, kiedy kurier dokładnie podjedzie po odbiór paczki

 

Uwaga! Jeśli nie pojawia się numer do kuriera mogą pojawić się dodatkowe informacje:

Pusty podjazd - gdy kurier podjechał pod wskazany adres w celu odbioru przesyłki natomiast nie została ona przygotowana do transportu, w takiej sytuacji zawsze należy anulować bieżące zlecenie i ponowić w zakładce “Lista Zamówień”. Uwaga! W tym wypadku wygeneruje się nowy list przewozowy, nieaktywny (anulowany) należy usunąć a na przesyłkę nakleić nowy. 

Zlecenie zrealizowane - gdy kurier podjechał pod wskazany adres w celu odbioru przesyłki natomiast nie zastał nadawcy lub przesyłka nie została przygotowana do transportu, w takiej sytuacji zawsze należy anulować bieżące zlecenie i ponowić w zakładce “Lista Zamówień”. Uwaga! W tym wypadku wygeneruje się nowy list przewozowy, nieaktywny (anulowany) należy usunąć a na przesyłkę nakleić nowy. 

Czy artykuł był pomocny?

29541 wyświetleń