Kod telefoniczny do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta

W celu zabezpieczenia kont podczas obsługi telefonicznej wprowadzony został Kod telefoniczny, który należy podać podczas kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu weryfikacji.

Kod znajdziesz po zalogowaniu się na stronie Polkurier.pl w zakładce Panel Klienta w górnej części menu:

Kod telefoniczny jest wygenerowany automatycznie, natomiast w każdej chwili możesz ustawić własny kod w zakładce Panel Klienta > Ustawienia > Zmiana kodu tel.

Pamiętaj! 
Kod telefoniczny może zawierać wyłącznie cyfry
Kod telefoniczny musi mieć 4 cyfry
Kod telefoniczny nie może zawierać 3 powtórzeń tej samej cyfry pod rząd (np. "1111")
Kod telefoniczny nie może zawierać sekwencji kolejnych cyfr następujących po sobie (np. "1234" lub "4321")

Przed rozmową pamiętaj zawsze przygotować numer zamówienia w Polkurier.pl jeśli chcesz rozmawiać na temat przesyłki, numer faktury lub numer reklamacji.

 

Czy artykuł był pomocny?

537 wyświetleń