Maksymalne wymiary przesyłek i usługi dodatkowe w FedEx

Poniżej znajduje się tabela wymiarów poszczególnych boków oraz ich sumy dla przesyłek. Podane są wymiary maksymalne, co oznacza, że mogą one być mniejsze. Każdorazowo przesyłka musi spełniać warunki dotyczące każdego parametru: długości poszczególnych boków, długości sumy boków, wagi rzeczywistej oraz gabarytowej obliczanej z podanego wzoru.

 FedEx
Przesyłka standardowaDługość: 150 cm, Wysokość: 70 cm, Szerokość: 70 cm, Suma dwóch najdłuższych boków: 180 cm
waga gabarytowa: X cm * X cm * X cm / 6000 = 60 kg
Przesyłka niestandardowaDługość: 200 cm, Suma: 300 cm
waga gabarytowa: X cm * X cm * X cm / 6000 = 60 kg
Przesyłka paletowaDługość: 120 cm, Szerokość: 80 cm, wysokość: 180 cm 
CODDo 2 000 zł: 3,50  zł netto  (wymagane ubezpieczenie)Zwrot COD do 10 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki
Do 3 000zł: 4,50zł netto  (wymagane ubezpieczenie)Zwrot COD do 10 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki
Do 5 000 zł: 6,50 zł netto   (wymagane ubezpieczenie)Zwrot COD do 10 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki
Maksymalna kwota pobrania COD: 5 000 zł
UbezpieczenieW cenie: brakDodatkowe: do 10 000 zł: 1,00 zł netto

Pobranie – usługa polega na doręczeniu przesyłki do odbiorcy, przy czym kurier pobiera od odbiorcy ustaloną przez nadawcę opłatę. Dostępne są następujące warianty zwrotu pobrania: 

Terminy podstawowe:
FedEx – zwrot do 10 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki.

Zwrot pobrania w ciągu 1 dnia roboczego – pobranie zostanie zwrócone kolejnego dnia roboczego od momentu doręczenia przesyłki.
Zwrot pobrania w ciągu 4 dni roboczych – pobranie zostanie zwrócone w ciągu 4 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki.
Zwrot pobrania w ciągu 16 dni roboczych – pobranie zostanie zwrócone w ciągu 16 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki.
Zwrot pobrania za pomocą przekazu pocztowego – usługa dostępna niezależnie od wybranego terminu zwrotu pobrania. W przypadku zwrotu pobrania przekazem pocztowym do wybranego terminu należy doliczyć 2 dni robocze.

Wszelkie koszty za usługę pobrania naliczane są według cennika głównego na stronie. 

Ubezpieczenie – każdorazowo należy ubezpieczać przesyłkę, w szczególności gdy towar posiada większą wartość. Przewoźnik wypłaca odszkodowanie w przypadku uszkodzenia/zaginięcia na podstawie dwóch czynników – wykupionego ubezpieczenia oraz dokumentu potwierdzającego wartość towaru (faktura, paragon). W przypadku, gdy ubezpieczenie nie zostanie wykupione przewoźnik ma prawo wypłacić jedynie kwotę ubezpieczenia zawartego w cenie, nawet jeśli zostanie przedstawiony dokument potwierdzający wartość towaru. 

Kwota ubezpieczenia w cenie dla każdego przewoźnika została podana w tabeli powyżej.

Czy artykuł był pomocny?

1382 wyświetleń