Aktualności

08.08.2025

InPost - harmonogram pracy w dniach 13-17 sierpnia 2025 r.

Przewoźnik InPost poinformował o harmonogramie pracy w dniach 13-17 sierpnia 2025 r. 
Harmonogram specjalny w dniach 13-17 sierpnia 2025 roku:
13 sierpnia (środa) – odbiory od Klientów (w tym również z urządzeń Paczkomat® i PaczkoPunktów) oraz doręczenia przesyłek będziemy realizować w trybie standardowym;14 sierpnia (czwartek) – odbiory od Klientów (w tym również
08.08.2025

Godziny pracy BOK 14.08.2025

Informujemy, że w czwartek (14.08.2025 r.) Biuro Obsługi Klienta czynne będzie od 8:00 do 14:00 - zapraszamy do kontaktu!
06.08.2025

Pocztex - aktualizacja wymiarów i warunków transportu

Dnia 18 sierpnia 2025 r. przewoźnik Pocztex wprowadza aktualizację wymiarów niektórych przesyłek, terminu na odbiór przesyłki doręczanej do punktu i nazewnictwa usługi. Informacje znajdziesz w poniższym artykule w naszej Bazie Wiedzy: https://www.polkurier.pl/baza-wiedzy/artykul/maksymalne-wymiary-i-uslugi-dodatkowe-w-poczcie-polskiej 
28.07.2025

Raben Włochy - ograniczenia w dostawach 11.08. do 24.08.2025 r.

Przewoźnik Raben poinformował o działalności Raben Włochy. W tym roku ograniczenia w dostawach i odbiorach odbędą się w tygodniach 33-34 (okres od 11.08. do 24.08.), natomiast 15.08. biura Raben Włochy będą zamknięte. 
25.07.2025

DPD Pickup - sklepy Dino

Przewoźni DPD poinformował, że z dniem 1 sierpnia 2025 r. w skład sieci nadań i odbiorów DPD Pickup nie będą już wchodzić placówki handlowe Dino. Zachęcamy do wybierania innych punktów odbioru lub korzystania z usług kurierskich z doręczeniem pod wskazany adres.
04.07.2025

Utrudnienia w odprawach celnych

FedEx przekazał informację odnośnie odpraw celnych:
Odprawy celne w całej Polsce zmagają się z opóźnieniem z powodu awarii systemu Polskiego Urzędu Celnego, na którą nie mamy wpływu.
Nie mamy informacji jak długo może to potrwać, wiemy, że awaria jest od 3 lipca 2025 r.
Nasza agencja będzie starać się, aby po rozwiązaniu awarii
24.06.2025

FedEx - Potencjalne zakłócenia w świadczeniu usług z powodu sytuacji na Bliskim Wschodzie

Przewoźnik FedEx, w sprawie potencjalnego zakłócenia w świadczeniu usług z powodu sytuacji na Bliskim Wschodzie, poinformował:
Zgodnie z informacją Ministra Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Izraela wszystkie loty z i do Izraela zostały zawieszone do odwołania. FedEx na bieżąco monitoruje sytuację i dostosowuje do niej swoje działania. Bezpieczeństwo pracowników firmy FedEx
24.06.2025

UPS - Potencjalne zakłócenia w świadczeniu usług z powodu sytuacji na Bliskim Wschodzie

Przewoźnik UPS informuje w sprawie potencjalnych zakłóceń w świadczeniu usług z powodu sytuacji na Bliskim Wschodzie
Przestrzeń powietrzna wokół i nad Izraelem jest zamknięta do odwołania ze względu na sytuację w tym obszarze. W związku z tym operacje UPS mogą zostać zakłócone, a przerwy w świadczeniu usług są możliwe.
Skupiamy się na
03.06.2025

FedEx - zmiana sposobu potwierdzenia doręczenia

Przewoźnik FedEx poinformował, że od 1 lipca 2025 r. przy doręczeniu przesyłki pod adres oznaczony jako teren mieszkalny w Austrii, Belgii, Danii, Irlandii, Luksemburgu, Holandii, Polsce, Szwajcarii lub Wielkiej Brytanii, dla przesyłek o wartości do 100 USD kurier nie będzie pobierać podpisu. W zamian, jeśli odbiorcy nie będzie w domu,
29.05.2025

Zmiana godzin pracy BOK

Drodzy klienci, informujemy, że od 1 czerwca 2025 r. godziny pracy Biura Obsługi Klienta zostaną zmienione. BOK będzie czynne od poniedziałku do piątku w godz. od  8:00 do 16:00, zapraszamy do kontaktu!