Nie dostałem zwrotu pobrania – co zrobić?

W takiej sytuacji należy zweryfikować termin zwrotu pobrania oraz czy wszystkie faktury na koncie są uregulowane. O ile nie została wykupiona usługa zwrotu pobrania w ciągu 1 dnia roboczego, 4 lub 16 dni roboczych przewoźnicy przestrzegają poniższych terminów zwrotu pobrań:

DPD – zwrot do 10 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
DHL – zwrot do 10 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
FedEx – zwrot do 5 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
InPost kurier – zwrot do 9 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
InPost paczkomat – zwrot do 10 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
UPS – zwrot do 5 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
Pocztex – zwrot do 4 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
Ambro Express - zwrot do 10 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
Orlen Paczka - zwrot do 4 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.

Dodatkowo jeśli dla zwrotu pobrania została wybrana usługa przekazu pocztowego do każdego z terminów należy doliczyć dodatkowo 2 dni robocze. 

Zatem, jeśli nie otrzymałeś zwrotu pobrania, wszystkie faktury są opłacone a termin wyznaczony już upłynął należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta poprzez zakładkę "Kontakt", które wyjaśni zaistniałą sytuację. 

→ W jaki sposób należy obliczać termin zwrotu pobrania?
→ Pobranie (COD) - podstawowe informacje

Czy artykuł był pomocny?

4365 wyświetleń