Nie dostałem zwrotu pobrania – co zrobić?

W takiej sytuacji należy zweryfikować termin zwrotu pobrania oraz czy wszystkie faktury na koncie są uregulowane. O ile nie została wykupiona usługa zwrotu pobrania w ciągu 1 dnia roboczego, 4 lub 16 dni roboczych przewoźnicy przestrzegają poniższych terminów zwrotu pobrań:

Geis – zwrot do 10 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki.
DPD – zwrot do 10 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki.
DHL – zwrot do 10 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki.
FedEx – zwrot do 10 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki.
InPost kurier – zwrot do 9 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki.
InPost paczkomat – zwrot do 10 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki.
UPS – zwrot do 5 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki.
Pocztex / Kurier48 – zwrot do 4 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki.
Ambro Express - zwrot do 10 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki.
Orlen Paczka - zwrot do 4 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki.

Dodatkowo jeśli dla zwrotu pobrania została wybrana usługa przekazu pocztowego do każdego z terminów należy doliczyć dodatkowo 2 dni robocze. 

Zatem, jeśli nie otrzymałeś zwrotu pobrania, wszystkie faktury są opłacone a termin wyznaczony już upłynął należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta poprzez zakładkę Kontakt, które wyjaśni zaistniałą sytuację. 
Jeśli nie wiesz, jak obliczać termin zwrotu pobrania sprawdź tutaj

Czy artykuł był pomocny?

2716 wyświetleń