Maksymalne wymiary i usługi w Ambro
Poniżej znajduje się tabela wymiarów poszczególnych boków oraz ich sumy dla przesyłek. Podane są wymiary maksymalne, co oznacza, że mogą one być mniejsze. Każdorazowo przesyłka musi spełniać warunki dotyczące każdego parametru: długości poszczególnych boków, długości sumy boków, wagi rzeczywistej oraz gabarytowej obliczanej z podanego wzoru.
Ambro Express | ||
Przesyłka do 30 kg | Długość: 200 cm, Suma: 300 cm | |
Przesyłka do 50 kg | Długość: 200 cm, Suma: 300 cm | |
Dłużyca do 30 kg | Długość: 400 cm, Szerokość: 50 cm, Wysokość: 50 cm, Suma: 450 cm | |
Przesyłka do 20 kg | Długość: 200 cm, Suma: 220 cm | |
Pobranie | 4,00 zł netto (wymagane ubezpieczenie) | Zwrot COD do 10 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki |
Maksymalna kwota pobrania COD: 7 000 zł | ||
Ubezpieczenie | W cenie: brak | Dodatkowe do 7 000 zł |
Opłata paliwowa | Od 1 marca 2022 r. aktualna opłata znajduje się w cenniku na stronie głównej. Naliczana zgodnie z wytycznymi przewoźnika, które można sprawdzić na stronie Ambro Express Pliki do pobrania - plik „Opłata paliwowa” | |
Pobranie – usługa polega na doręczeniu przesyłki do odbiorcy, przy czym kurier pobiera od odbiorcy ustaloną przez nadawcę opłatę. Dostępne są następujące warianty zwrotu pobrania:
Termin podstawowy: zwrot pobrania w ciągu 10 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki.
Zwrot pobrania w ciągu 1 dnia roboczego – pobranie zostanie zwrócone kolejnego dnia roboczego od momentu doręczenia przesyłki.
Zwrot pobrania w ciągu 4 dni roboczych – pobranie zostanie zwrócone w ciągu 4 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki.
Zwrot pobrania w ciągu 16 dni roboczych – pobranie zostanie zwrócone w ciągu 16 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki.
Zwrot pobrania za pomocą przekazu pocztowego – usługa dostępna niezależnie od wybranego terminu zwrotu pobrania. W przypadku zwrotu pobrania przekazem pocztowym do wybranego terminu należy doliczyć 2 dni robocze.
Wszelkie koszty za usługę pobrania naliczane są według cennika głównego na stronie.
Ubezpieczenie – każdorazowo należy ubezpieczać przesyłkę, w szczególności gdy towar posiada większą wartość. Przewoźnik wypłaca odszkodowanie w przypadku uszkodzenia/zaginięcia na podstawie dwóch czynników – wykupionego ubezpieczenia oraz dokumentu potwierdzającego wartość towaru (faktura, paragon). W przypadku, gdy ubezpieczenie nie zostanie wykupione przewoźnik ma prawo wypłacić jedynie kwotę ubezpieczenia zawartego w cenie, nawet jeśli zostanie przedstawiony dokument potwierdzający wartość towaru.
Kwota ubezpieczenia w cenie dla każdego przewoźnika została podana w tabeli powyżej.