Maksymalne wymiary przesyłek i usługi w Geis ETL

Poniżej znajduje się tabela wymiarów poszczególnych boków oraz ich sumy dla przesyłek. Podane są wymiary maksymalne, co oznacza, że mogą one być mniejsze. Każdorazowo przesyłka musi spełniać warunki dotyczące każdego parametru: długości poszczególnych boków, długości sumy boków, wagi rzeczywistej oraz gabarytowej obliczanej z podanego wzoru.

 GEIS ETL
Przesyłka dłużycowaDługość: 200 cm, Suma: 300 cm 
waga gabarytowa: X m * X m * X m * 250 = X kg 
Przesyłka paletowa do 100 kgDługość: 120 cm, Szerokość: 80 cm, Wysokość: 100 cm
waga gabarytowa: waga gabarytowa: X m * X m * X m * 250 = X kg
Przesyłka paletowa do 200 kg i więcejDługość: 120 cm, Szerokość: 80 cm, Wysokość: 200 cm
waga gabarytowa: waga gabarytowa: X m * X m * X m * 250 = X kg
CODDo 10 000 zł: 25,00 zł nettoZwrot COD do 10 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki
Do 15 000 zł: 30,00 zł nettoZwrot COD do 10 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki
UbezpieczenieW cenie: do 100 zł Dodatkowe: do 50 000 zł: 5,00 zł netto
 

Pobranie – usługa polega na doręczeniu przesyłki do odbiorcy, przy czym kurier pobiera od odbiorcy ustaloną przez nadawcę opłatę. Dostępne są następujące warianty zwrotu pobrania: 

Terminy:
Geis ETL – zwrot do 10 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki.

Zwrot pobrania w ciągu 1 dnia roboczego – pobranie zostanie zwrócone kolejnego dnia roboczego od momentu doręczenia przesyłki.
Zwrot pobrania w ciągu 4 dni roboczych – pobranie zostanie zwrócone w ciągu 4 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki.
Zwrot pobrania w ciągu 16 dni roboczych – pobranie zostanie zwrócone w ciągu 16 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki.

Zwrot pobrania za pomocą przekazu pocztowego – usługa dostępna niezależnie od wybranego terminu zwrotu pobrania. W przypadku zwrotu pobrania przekazem pocztowym do wybranego terminu należy doliczyć 2 dni robocze.

Wszelkie koszty za usługę pobrania naliczane są według cennika głównego na stronie. 

Ubezpieczenie – każdorazowo należy ubezpieczać przesyłkę, w szczególności gdy towar posiada większą wartość. Przewoźnik wypłaca odszkodowanie w przypadku uszkodzenia/zaginięcia na podstawie dwóch czynników – wykupionego ubezpieczenia oraz dokumentu potwierdzającego wartość towaru (faktura, paragon). W przypadku, gdy ubezpieczenie nie zostanie wykupione przewoźnik ma prawo wypłacić jedynie kwotę ubezpieczenia zawartego w cenie, nawet jeśli zostanie przedstawiony dokument potwierdzający wartość towaru. 

Kwota ubezpieczenia w cenie dla każdego przewoźnika została podana w tabeli powyżej.

Czy artykuł był pomocny?

737 wyświetleń