InPost - Przerwa serwisowa w systemach InPost w dn. 19.10.2025, godz. 01:00 – 05:00

Przewoźnik InPost poinformował o przerwie serwisowej:

W celu zapewnienia niezawodności i bezpieczeństwa naszych systemów w niedzielę 19 października 2025, w godzinach 1:00 – 05:00, przeprowadzimy niezbędne prace związane z modernizacją naszej infrastruktury technologicznej. 

W tym czasie niedostępne będzie: 

  • Nadawanie paczek, generowanie etykiet i tworzenie przesyłek kierowanych do urządzeń Paczkomat® oraz kurierskich poprzez systemy i narzędzia: ShipX, Szybkie Nadania, Szybkie Zwroty, aplikację mobilną InPost Mobile, Manager Paczek, WebTrucker, Global API, APIv2, APIv4, Rest API Szybkie Zwroty, API WebTrucker. 
  • Korzystanie z: Aplikacji InPost Mobile, InPost Fresh, InPost Pay i sklepu internetowego InPost Out Of The Box.
  • Zdalne odbieranie paczek z automatów Paczkomat® przy użyciu aplikacji InPost Mobile. 
  • Korzystanie ze strony internetowej inpost.pl
  • Proces on-boardingu do InPost Pay i UniCredit oraz API InPost Pay. 
  • Nadawanie paczek bez etykiety oraz obsługa Szybkich Zwrotów w urządzeniach Paczkomat®.
  • Generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro InPost.
  • Wysyłanie powiadomień statusowych SMS, e-mail i push (np. kodów odbioru). 
  • Opłacanie przesyłek przy odbiorze.
  • Przekierowanie przesyłek, w ramach opcji Dynamicznego Przekierowania Przesyłki. 
  • Voice Bot oraz Chat Bot, przeznaczony do obsługi Klientów. 

Dostępne będzie: 

  • Odbieranie opłaconych przesyłek z automatów Paczkomat® przy użyciu kodu odbioru oraz kodu QR.