InPost - Przerwa serwisowa w systemach InPost w dn. 19.10.2025, godz. 01:00 – 05:00
Przewoźnik InPost poinformował o przerwie serwisowej:
W celu zapewnienia niezawodności i bezpieczeństwa naszych systemów w niedzielę 19 października 2025, w godzinach 1:00 – 05:00, przeprowadzimy niezbędne prace związane z modernizacją naszej infrastruktury technologicznej.
W tym czasie niedostępne będzie:
- Nadawanie paczek, generowanie etykiet i tworzenie przesyłek kierowanych do urządzeń Paczkomat® oraz kurierskich poprzez systemy i narzędzia: ShipX, Szybkie Nadania, Szybkie Zwroty, aplikację mobilną InPost Mobile, Manager Paczek, WebTrucker, Global API, APIv2, APIv4, Rest API Szybkie Zwroty, API WebTrucker.
- Korzystanie z: Aplikacji InPost Mobile, InPost Fresh, InPost Pay i sklepu internetowego InPost Out Of The Box.
- Zdalne odbieranie paczek z automatów Paczkomat® przy użyciu aplikacji InPost Mobile.
- Korzystanie ze strony internetowej inpost.pl
- Proces on-boardingu do InPost Pay i UniCredit oraz API InPost Pay.
- Nadawanie paczek bez etykiety oraz obsługa Szybkich Zwrotów w urządzeniach Paczkomat®.
- Generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro InPost.
- Wysyłanie powiadomień statusowych SMS, e-mail i push (np. kodów odbioru).
- Opłacanie przesyłek przy odbiorze.
- Przekierowanie przesyłek, w ramach opcji Dynamicznego Przekierowania Przesyłki.
- Voice Bot oraz Chat Bot, przeznaczony do obsługi Klientów.
Dostępne będzie:
- Odbieranie opłaconych przesyłek z automatów Paczkomat® przy użyciu kodu odbioru oraz kodu QR.