Aktualności

09.11.2022

Pocztex - wydłużony czas odpowiedzi

Przewoźnik Pocztex poinformował, że został wydłużony czas odpowiedzi na zgłoszenia (interwencje, dyspozycje, prośby dotyczące przesyłek) ze względu na braki kadrowe. Przewoźnik podjął działania mające na celu opanowanie zaistniałej sytuacji, natomiast wiąże się to z odpowiednim nakładem czasu, dlatego prosimy o cierpliwość. 
Zgłaszane przez Was sprawy są monitorowane przez nasz zespół i
20.10.2022

FedEx - opłaty w okresie szczytu paczkowego od 1 listopada do 8 stycznia

Informujemy, że przewoźnik FedEx w okresie szczytu paczkowego (od 1 listopada 2022 do 8 stycznia 2023) wprowadza opłatę dla przesyłek niestandardowych.
Przewoźnik przygotowuje swoją sieć tak, aby wszystkie przesyłki dotarły bezpiecznie i na czas. W tym okresie FedEx będzie naliczał opłatę do każdego niestandardowego elementu, opłata dla przesyłek niestandardowych będzie wynosić
17.10.2022

InPost - przerwa serwisowa 23-24.10.2022, w godzinach 18:00-03:00

Przewoźnik InPost informuje, że w terminie 23-24.10.2022, w godzinach 18:00-03:00 nastąpi przerwa serwisowa. 
Będzie działać:
- Termin ważności etykiet zostanie wydłużony o czas okna serwisowego; 
- Termin ważności odbioru dla paczek umieszczonych w automacie Paczkomat® zostanie wydłużony o czas przerwy serwisowej;
- Termin ważności kodu zwrotu zostanie wydłużony o czas okna serwisowego;
- Będzie możliwy odbiór
13.10.2022

Pocztex - wysyłka ptaków wznowiona

Przewoźnik Pocztex poinformował, iż wznowiono przyjmowanie przesyłek Pocztex z zawartością żywych ptaków.
Przypominamy, że żywe ptaki oraz owady w usłudze Pocztex należy nadać przed godziną graniczną wskazaną dla danego serwisu oraz z usługą dodatkową „Ostrożnie”.
Nadawca zobowiązany jest do zapewnienia opakowania dostosowanego do przesyłanej zawartości i spełniającego wymogi określone w przepisach o
12.10.2022

GLS - kolejne dni strajku w Wielkiej Brytanii

Przewoźnik GLS informuje, że kolejne dni strajku pracowników Royal Mail zostały zaplanowane na 13, 20 i 25 października. W związku z tym mogą pojawić się pewne opóźnienia w obsłudze przesyłek do Wielkiej Brytanii w wyznaczonych terminach.
Podobnie jak w przypadku wcześniejszych akcji strajkowych, przewoźnik GLS będzie dokładać wszelkich starań, by standard
12.10.2022

GLS - opóźnienia w doręczeniach przesyłek we Francji

Przewoźnik GLS poinformował, że z powodu zakłóceń w dostawach paliw we Francji tamtejszy związek zawodowy z uwagi na rosnącą inflację 10.10.2022 r. podjął decyzję o rozpoczęciu strajku w czterech sortowniach we Fleury, Roissy, Brive oraz Lyon. W wyniku tego powstały bardzo duże opóźnienia w obsłudze paczek.
Przewoźnik GLS dokłada wszelkich starań,
10.10.2022

DPD - zmiany w zasadach składania zamówień

Drodzy Klienci, informujemy że przewoźnik DPD zmienił zasady dotyczące składania zamówień na wybrany przedział godzinowy. Od teraz wymagane jest złożenie zamówienia min. 4 godziny przez końcem przedziału, czyli np. jeśli chcesz zamówić kuriera po odbiór w przedziale 12:00 – 14:00, takie zamówienie należy złożyć do godziny 10:00
01.10.2022

UPS - opłata sezonowa w okresie szczytu paczkowego od 2 października do 14 stycznia

Drodzy Klienci, przypominamy, że zbliża się okres szczytu paczkowego i przewoźnicy już rozpoczynają do niego przygotowania. 
Komunikaty od przewoźników będą pojawiać się na bieżąco w zakładce “Aktualności” na stronie głównej, dlatego zachęcamy do zapoznawania się z nimi oraz informowania swoich odbiorców. 
W okresie szczytu paczkowego przewoźnik UPS przygotowuje swoją sieć połączeń tak,
21.09.2022

GLS - awaria sortowni w Tongeren (Belgia) w nocy z 20 na 21 września

Drodzy Klienci, przewoźnik GLS poinformował o awarii sortowni w Tongeren w Belgii, która miała miejsce w nocy z 20 na 21 września. W związku z awarią mogą pojawić się opóźnienia w obsłudze paczek przechodzących przez Tongeren.
12.09.2022

DotPay

Informujemy, że płatności DotPay ponownie działają.