Aktualności

22.03.2023

BOK - harmonogram pracy w dniach 22.03. - 24.03.

Drodzy Klienci! Informujemy, że ze względu na cykl szkoleń nasze Biuro Obsługi Klienta w dniach 22.03. - 24.03. czynne będzie w godzinach 8:00 - 16:00 - zapraszamy do kontaktu!
22.03.2023

GLS - harmonogram pracy w okresie świątecznym 07.04 - 10.04

Przewoźnik GLS przekazał wiadomość odnośnie pracy w okresie świąt Wielkanocnych, prosimy o zapoznanie się z informacjami: 
7 kwietnia (piątek) - Godziny pracy filii oraz Infolinii GLS pozostają bez zmian. Realizowane będą odbiory i doręczenia.
8 kwietnia (sobota) - Godziny pracy filii oraz Infolinii GLS pozostają bez zmian.
9 kwietnia (niedziela) - Dzień wolny
22.03.2023

GLS - możliwe opóźnienia w transporcie związane ze strajkami we Francji

Przewoźnik GLS poinformował: 
Z powodu niepokojów związanych z nowymi ustawami emerytalnymi we Francji mogą wystąpić pewne utrudnienia w ruchu. Niektóre związki zawodowe postanowiły zablokować również logistykę stacji benzynowych. Na ten moment policja stara się, aby ruch nie był blokowany, ale sytuacja może się zmienić, dlatego niezmiennie prosimy o wyrozumiałość w przypadku
08.03.2023

PaczkoPunkty InPost - wielopaki

Informujemy, że w niektórych PaczkoPunktach InPost może nie być możliwości nadania wielopaków. Dla wybranych punktów może być wymagane nadanie przesyłek na pojedynczych zleceniach. Przed nadaniem wielopaków sugerujemy zweryfikować informację bezpośrednio z wybranym punktem. 
07.02.2023

Biuro Obsługi Klienta - godziny pracy

Zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, jesteśmy czynni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 17. 
Zachęcamy do łączenia się z nami między godziną 16 a 17, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem w tym przedziale godzinowym wynosi jedynie 5 sekund! Jesteśmy dostępni dla Was pod numerem
03.02.2023

BaseLinker - aktualizacja

W dniu dzisiejszym tj. 03.02.2023 r. do integracji z BaseLinker została wprowadzona aktualizacja ilości znaków możliwych do wprowadzenia w opisie zawartości przesyłki. Maksymalna długość opisu to 30 znaków, zgodnie z wymaganiami przewoźników. 
19.01.2023

DHL - nadanie palety bezpośrednio w magazynie DHL

Przewoźnik poinformował, że została wyłączona możliwość dowiezienia przesyłki paletowej do magazynu. Nadanie palety można zrealizować tylko poprzez zamówienie podjazdu kuriera. 
03.01.2023

TNT łączy się z FedEx

Informujemy, że w związku z połączeniem w Polsce firmy FedEx Express i TNT usługi przewoźnika TNT nie będą dostępne w naszym serwisie. Wszystkie procedury rozliczeniowe i reklamacyjne do zrealizowanych przed tym dniem przesyłek pozostają bez zmian.
13.12.2022

InPost - wysyłka opon

Przypominamy, że przewoźnik InPost określa szczegółowe zasady nadawania opon. Jeśli nie wiesz w jaki sposób zapakować opony do transportu zapoznaj się z artykułem w Bazie wiedzy (tutaj)
Przypominamy, że podczas składania zamówienia w zawartości przesyłki należy wpisać rozmiar opony w calach. 
01.12.2022

GLS - strajk we Włoszech 02.12.2022 r.

Przewoźnik GLS poinformował, że dnia 02.12.2022 r. (piątek) we Włoszech odbędzie się ogłoszony przez związki zawodowe strajk narodowy we wszystkich sektorach gospodarki, w tym w transporcie i logistyce.
Strajk obejmie niektóre z lokalnych magazynów GLS i krajowych węzłów tranzytowych. Z tego powodu dostawy przesyłek do Włoch tego dnia mogą być opóźnione,