InPost zasady spisywania protokołu szkody online podczas epidemii

Przewoźnik InPost poinformował:

W dniu 19 marca uruchomiliśmy formularz online umożliwiający sporządzenie skróconego protokołu szkody dla uszkodzonych przesyłek kurierskich i paczkomatowych. Klient może uzupełnić formularz bez udziału kuriera oraz bez konieczności udania się do Oddziału InPost. Do wypełnionego formularza należy załączyć zdjęcia uszkodzonej przesyłki, które są konieczne do rozpatrzenia reklamacji. W przypadku braku zdjęć Dział Reklamacji zwróci się do klienta z prośbą o uzupełnienie braków. Proces sporządzenia protokołu szkody będzie niezależny od procesu reklamacyjnego.

Oznacza to, że obecnie w przypadku uszkodzenia przesyłki, aby uzyskać odszkodowanie należy spisać protokół szkody online oraz zgłosić reklamację. 
Protokół szkody należy spisać pod adresem: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje?smclient=92e4e08d-2e3b-11ea-9da9-002590eabb38&utm_source=salesmanago&utm_medium=email&utm_campaign=default 

Zachęcamy również do zapoznania się z poprzednimi komunikatami.